參加《中聲3》為大家帶來勵志人生故事同積極生活態度嘅 李金凱 ,即將推出佢嘅首支個人歌曲,「凱兒」早前為新歌錄音時,就正式為大家開估新曲《多愛多愛》將係廣東話演唱嘅歌曲喇。
![]()
新歌由張家誠同金凱一齊作曲,而自細就聽唔少廣東歌嘅金凱,就話要向港樂致敬,仲被張家誠稱讚佢錄音時有天王劉德華嘅感覺呀。金凱指如果冇當年港樂嘅熏陶,就唔會有今日嘅發展,仲認為係當年一首又一首金曲,將自己引領來港參賽。![]()
佢又話自己嘅想法同發揮空間都獲張家誠接受,更笑指自己對自己都冇咁有耐性呀。呢首帶有遺憾嘅情歌,加上金凱嘅聲線同過往情路經歷,演繹就更有味道喇,佢仲笑指自己有可能一直單身,但係亦唔會排斥感情嘅來臨咁話。
![]()